»Prvi del Laibachovega koncerta sledi njihovemu potovanju po sončnem sistemu, hkrati pa je to tudi zvočno potovanje po nekaterih bolj 'vesoljskih' glasbenih žanrih zadnjih desetletij.«
»To je zora tretjega tisočletja človeštva. Planet Zemlja, ki smo ga nekoč poznali kot naš dom, je zdaj le mrtva skala, ki lebdi v vesolju, uničena zaradi vojn, pandemij in vsega zla, ki so ga povzročili ljudje. Uničena je tudi Luna, ki je bila nekoč odskočna deska v širno vesolje, pozneje pa se je spremenila v zatočišče za zadnje preživele Zemljane. Zdaj ostanki človeštva tavajo po vesolju na enem samem vesoljskem plovilu, ki nosi nekaj maloštevilnih srečnežev, rešenih pred kataklizmo. Odpravljajo se na Mars, kjer naj bi nekoč že bilo življenje. Morda so izgubili svojo zgodovino in svoj planet, a dokler imajo kanček upanja in vodilno rdečo luč, ki jih vodi v temi, bodo pogumno šli tja, kamor ni šel še nihče – vse dokler je ljubezen še vedno živa.«
»Leta 1989 ustanovljeni punk-kabarejski zabavljači so se tekom obstoja uveljavili kot ena najbolj posebnih in provokativnih zasedb dandanes, v svojo glasbo pa spretno vpeljujejo doživeto pripovedništvo in cirkuško razburljivost.«
»Skozi do potankosti dodelane aranžmaje Wild Strings Trio skupaj z Godalkanje Fiddle Gangom in ob podpori Jošta Lampreta na kontrabasu v sestavi nadarjenih violinistk izraža veliko razposajenost in virtuoznost, hkrati pa mojstri in mojstrice godalne igre puščajo dovolj prostora za individualnost in improvizacijo.«
»Cvetrežniku in drugim mentorjem Godalkanja je iz države, ki je izstopala po pomanjkanju raznolikosti v glasbenem izobraževanju, uspelo prepričati strokovne kroge v tujini, da je prav v Sloveniji tovrstno izobraževanje na nivoju, po katerem si jemljejo zgled tudi v državah z mnogo daljšo tradicijo.«
»Plošča predstavlja glasbeno zatočišče, v katerem se lahko vsak počuti varno, vendar ni preplašen. Nasprotno, težkih tem postpatriarhalne dobe se loti pogumno in iskreno, radikalno nežnost pa uporabi kot orodje upora.«
»Pri ustvarjanju svojih arhivov sami določajo ključe, s pomočjo katerih se odločajo, kaj ohraniti, kaj zavreči, zbrani material pa subjektivno interpretirajo, urejajo in prevajajo v dela.«
»The New Power Generation pravijo, da na vsakem nastopu igrajo, kot da je njihov šefe še vedno z njimi na odru, njihovi koncerti pa so kalejdoskop največjih hitov iz vseh obdobij bogate kariere legendarnega glasbenika.«